روز دوم


خــــــــــــــــ اطــراتـــــــــــــ یـــــــــکـــ تغییــــــــــر

سلام

دیشب نخوابیدم.. مریض شدم و تب داشتم تا ساعتای  5.30 بیدار بودم و صبح تا 11.30 خوابیدم وقتی هم که بیدار شدم طبق معمول هر هفته مامان رفته بود خونه مامان جون اما این هفته مامان جون داره میره مالزی بنابراین منم باید حتما میرفتم خونشون...

یک بدی که خونه مامان جون داره اینه که وقتی میرم تا شب اونجا گیر میفتم و هیچ کار مفیدی هم اونجا نمیتونم انجام بدم...

شب تا ساعت 11.15 اونجا بودم و دیگه وقتی رسیدم خونه تنها کار مفیدی که تونستم انجام بدم یکم جمع و جور کردن اتاقم بود... البته در هر صورت مریضی نمیزاشت امروز روز پر باری باشه...  سعی میکنم فردا حرفای بیشتری برای گفتن داشته باشم.چشمک

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 6 / 6 / 1396برچسب:,ساعت1:40 AMتوسط sahar | |